donderdag 11 april 2019

Een kaart met Twinkle Twinkle DSP

Dear international readers, please use the translate button on the right.

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt. Het is een grote dit keer, ik heb een vel Whisper White A4 gesneden op 29 cm en gerild op 14,5 cm.


Voor alle matten heb ik het mooie Twinkle Twinkle DSP gebruikt.

De twee labels zijn gestanst uit de set Stitched Seasons framelits dies (nr. 149013) en zijn nu nog in de aanbieding in het 'Clearance Rack' voor slechts €24,- zolang de voorraad strekt. De twee takjes komen ook uit deze bundel. 


Eén van de takjes is gestanst met Vellum, het doorzichtige papier.

©Stampin' Up!
Verdere gegevens en maten kaart:
Mat Sea Foam cardstock: 14 x 20,5 cm
Mat Twinkle Twinkle DSP: 13 x 19,5 cm
Middelste matten: 6 x 16 cm en 5 x 15 cm
Linker matten: 5 x 13 cm en 4 x 12 cm
Twee stuks Gingham Gala ribbon Balmy Blue (was gratis tijdens de Sale-a-Bration)
Dimensionals, Paper Snips en Tombow multiglue 

Het cirkeltje is gestanst met de set Layering Circles framelits dies en de tekst komt uit de stempelset Door Dik en Dun, die ook gratis was tijdens de Sale-a-Bration.


Wil je deze producten via mij bestellen, heb je vragen over deze kaart en/of wil je je aanmelden voor een workshop, mail me dan a.u.b. op stampincronelia@cronelia.nl. En nu ga ik mijn tas inpakken voor OnStage!

Fijne dag,



Corine 🌷


Geen opmerkingen: