donderdag 25 april 2019

Stampin' Up! Gingham Gala

©Stampin' Up!
Ik ben bezig om een voorraadje kaarten aan te leggen voor allerlei gelegenheden. Altijd handig. 😄  Deze kaart maakte ik onder meer met Gingham Gala DSP in de kleur Balmy Blue, Night of Navy cardstock voor de gestanste bloem en Whisper White Thick voor de basis van de kaart. 

©Stampin' Up!
De mat en het onderste label is van cardstock Balmy Blue.

©Stampin' Up!
De gestempelde bloem binnenin en de gestanste bloem komen van de prachtige set "Recht uit het Hart". In eerste instantie had ik geen Basic Pearls op de kaart geplakt, dat deed ik pas een dag later. Toch geeft het de kaart net wat extra, vind ik.

Wil je ook een keer kaarten, of andere leuke projecten met stempels, inkt en papier komen maken, meld je dan aan voor één van mijn workshops en/of Kaart & Koffieochtenden.

©Stampin' Up! - Flourish Thinlits Dies




Wil je deze of andere Stampin' Up! materialen bestellen? Ik verwelkom je graag als mijn klant. Voor meer informatie en vragen over de workshops en over bestellen kun je mailen naar: stampincronelia@cronelia.nl.


  




Fijne dag!


Corine
🌷

Geen opmerkingen: