dinsdag 9 april 2019

Luchtballonnen ...

 Dear international readers, please us the translate button on the right.

©Stampin' Up!.
Nog vier nachten slapen en dan is het 13 april en mag ik deelnemen aan OnStage, hét evenement van Stampin' Up!. Yay, heb er echt veel zin in, ook al moet ik dan al om half zes op, want het is dit keer in Düsseldorf. En ik ben altijd graag op tijd. 😁 Voor mij wordt het de eerste keer dat ik naar OnStage ga dus ik ben erg benieuwd. Eén van de leuke dingen die dan gaan gebeuren is, naast het uitwisselen van swaps met andere demo's, is dat de nieuwe jaarcatalogus wordt uitgedeeld aan de aanwezige demonstratrices. Ook kunnen we dan al een paar nieuwe producten bestellen en meteen meenemen. Demo's die er die zaterdag niet zijn moeten helaas nog even wachten. Wel mogen demo's sowieso al vanaf 2 mei al pre-orderen, oftewel vóórbestellen. Klanten daarentegen moeten ook nog even wachten, zij kunnen vanaf 2 juni bestellen uit de nieuwe catalogus. 


Maar omdat het nog niet zover is heb ik nu een kaartje gemaakt met een stempelset uit de huidige catalogus, de Lift me Up - set. De inspiratie komt van Hélène den Breejen, ik heb het kaartje van haar gecased. Case staat voor 'copy and share everything' (kopiëren en delen). 


Het is echt een heel leuk model om te maken met een grappig resultaat. Draai de luchtballon binnenin een paar keer, zodat hij terugdraait wanneer de ontvanger de kaart uit de envelop haalt. Ik heb voor deze kaart Whisper White A4 cardstock en Crumb Cake cardstock gebruikt en gestempeld met Memento Tuxedo Black en Balmy Blue.


Wil je voortaan niet meer wachten tot je mag bestellen, schaf dan bij StampinCronelia het Starterspakket aan voor slechts €129,- en kies voor €175,- aan producten uit de lopende catalogi uit. Dan mag je voortaan ook pre-orderen én je krijgt minimaal 20% korting op je bestellingen. Bestellingen plaatsen is overigens niet verplicht en wil je je mooie spullen alleen voor je eigen hobby gebruiken dan is dat ook prima. Je inschrijving verloopt automatisch. Ik verwelkom je graag in mijn team!

Fijne dag!


Corine 🌷 







Geen opmerkingen: