zaterdag 6 april 2019

Kippen ....

Voor een challenge op Facebook maakte ik deze kaart met de set 'Hey, chick'.
Deze set was ooit een Sale-a-Bration item, nog vóór ik bij Stampin' Up! kwam. Ik heb de set van mijn zus gekregen en ik blijf fan van deze leuke kippen.
©Stampin' Up!
 De basis is van Very Vanilla Thick cardstock en de twee matten komen van de papierserie Wood Textures DSP. Voor de stempels heb ik inkpad Early Espresso gebruikt. 
De kippen heb ik ingekleurd met Stampin' Blends en uitgeknipt. Voor het nestje heb ik een stukje touw uit elkaar getrokken en vastgelijmd met Tombo multiglue.
©Stampin' Up!
Ook de binnenkant is niet vergeten. De tekst komt uit de set 'Van alles wat'.
Wil je ook wat leuke paaskaarten maken? Meld je dan aan voor één van mijn workshops of Koffie & Kaartochtend via stampincronelia@cronelia.nl. Kijk voor alle data op: https://www.facebook.com/stampincronelia/

Fijne dag!

Corine🌷








Geen opmerkingen: