woensdag 3 april 2019

Aloha Bloghop 'Vergeten Stempels' + nieuwe data workshops


Het thema van de Aloha Bloghop is dit keer 'vergeten stempels'. Daarmee wordt bedoeld dat elke Stampin' Upper wel stempels in haar of zijn kast heeft staan die weinig gebruikt worden. Ik denk dat iedere SU' er wel een paar favoriete stempelsets heeft, ook ik. Vaak grijp je dan toch naar die set. Nu vind ik elke stempelset in mijn kast prachtig, maar er zijn inderdaad sets die ik vaker/meestal, of juist te weinig gebruik. Daarnaast ben ik nog niet zolang Stampin' Up!-demonstratrice, dus ik heb eigenlijk niet zoveel ongebruikte sets. 😊 Het is in ieder geval een mooie uitdaging.


Omdat ik voor de vorige bloghops vooral doosjes heb gemaakt vond ik het tijd worden om weer eens een kaart te maken. Zelf houd ik erg van kaarten met een vintage uitstraling en daarom heb ik nu gebruik gemaakt van de set Painted Harvest (nr. 144783).  Ik vind dit een prachtige set, wilde hem per se hebben, maar toch had ik hem nog nooit gebruikt!


Wat ik sowieso altijd gebruik zijn de Paper snips-schaar, de Tombow lijm, de Stampin' Trimmer, de Stampin' Scrub en de bijbehorende Stampin' Mist. Verder heb ik clearblocks B, D en H gebruikt. Een tip: schaf de hele set clearblocks (nr. 118491) aan, dat is nl. 10% voordeliger dan ze los te kopen. Daarnaast heb ik de Stitched Shapes Framelits Dies (nr. 145372) gebruikt voor de tekst 'opkikkertje' en uiteraard ook de Big Shot (nr. 143263). De tekst is opgeplakt met dimensionals.
De basis van de kaart is Whisper White Thick  (nr. 140490) 29 x 14,5 cm en heb ik gerild op 14,5 cm, de matten komen uit het DSP Neutrals, kleur Crumb Cake (nr. 146967) 13,5 x 13,5 cm (2 x) en daarop komt op de buitenkant Whisper White Cardstock (nr. 106549) 12,5 x 12,5 cm (1 x).
Binnenin de kaart komt een stukje Whisper White van 15 x 8,5 cm en deze ril je op 7,5 cm.


Ik heb verder de stempelsets Timeless textures (nr. 140517), en Van alles Wat (nr. 148080) gebruikt. Het tekstje op de voorkant komt uit de gratis Sale-a-Bration-stempelset Door Dik en Dun (nr. 150066). De beide teksten zijn gestempeld met Tuxedo Black Memento (nr. 132708). Op de voorkant zit ook nog een stukje Striped Burlap Trim (nr. 147889), echt één van de mooiste linten van Stampin' Up!, naar mijn mening.

De stempels zijn gestempeld met inkpads Crumb Cake, Sahara Sand en Old Olive. Ik heb de stempel beïnkt, dan een keer op het grid papier (nr. 130148) gestempeld en pas daarna op het Whisper White cardstock. Zo krijg je een lichtere stempel voor een nog meer vintage effect. Op het kaartje in de binnenkant zit nog een strikje van Braided Linen Trim (nr. 1478080). Dit lint is ook al zó mooi ...

Binnenkant kaart links.
Wil je deze producten bij me bestellen stuur me dan een mailtje of bel me, ik verzorg graag je bestelling. Je kunt ook rechtstreeks op de website van Stampin' Up! bij mij bestellen, met een credit card of prepaid credit card. Voor meer info over bestellen klik hier.

Geïnteresseerd om eens een creatieve en gezellige workshop bij Team StampinCronelia te volgen? Ook dat kan. Voor €15,- inclusief alle materialen en koffie/thee en koek maak je in een middag of avond een aantal kaarten en/of andere leuke projecten. Kijk hieronder voor alle komende data.

Binnenkant kaart rechts.
WORKSHOPS
In april zijn de volgende workshops gepland*:

vrijdagmiddag 5 april om 13:30 uur
woensdagavond 17 april om 19:30 uur

 Aanbieding 1
Schaf je tijdens deze workshop bij StampinCronelia voor minimaal €60,- aan producten aan, dan krijg je 50% korting op de workshop.

Aanbieding 2:
Twee voor de prijs van één.
Breng je vriend(in), buurvrouw, zus, broer, oom, moeder, of tante mee (wel aanmelden), dan is de workshop voor de tweede persoon gratis!

KAART & KOFFIEOCHTEND
 In april zijn de volgende kaart & koffieochtenden gepland*:
vrijdagochtend 12 april van 10:00 tot 11:30 uur.
donderdagochtend 18 april van 10:00 tot 11:30 uur
donderdagochtend 25 april van 10:00 tot 11:30 uur

De koffie & kaartochtenden bij StampinCronelia duren anderhalf uur en je maakt dan één kaart of een ander project met de stempels en het papier van Stampin' Up!. Anderhalf uur is dan net lang genoeg om er even uit te zijn, gezellig koffie of thee te drinken en iets leuks te maken. Ook voor beginnende 'stempelaars' is het zo een laagdrempelige en vrijblijvende kennismaking met wat er zoal kan met de producten van Stampin' Up!.
De prijs is slechts €7,50 en is inclusief alle materialen en uiteraard koffie/thee en koek.

Aanbieding:
Schaf je tijdens deze Kaart & Koffie-ochtend bij StampinCronelia voor minimaal €60,- aan producten aan, dan is de ochtend gratis!

*Aanmelden is verplicht i.v.m. de capaciteit.
* De workshops en de kaart & koffie-ochtenden zijn alleen voor volwassenen.

📧 stampincronelia@cronelia.nl
📞 06-11408869
 Facebook

Ik hoop dat je mijn kaart leuk vindt en dan nu snel hoppen naar de andere blogs voor nóg meer Stampin' Up! inspiratie. 😀 En wil je geen nieuwtjes meer missen van Team StampinCronelia, volg dan mijn blog!

Fijne dag!


Corine

©Stampin' Up!.




5 opmerkingen:

elly zei

Leuk Corine! Mooi kaart ook!

Margriet siekman zei

Leuke set blijft dit om mee aan de slag te gaan. Mooie projecten!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Mooi gedaan met ale natureltinten. Eigenlijk maak je zo je eigen achtergrondpapier! Ook je decoratie past er helemaal bij!

Danielle Bennenk zei

Mooi kaartje. Ik ben ook gek op die set.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel sfeervol kaartje Corine! Dit is voor mij idd ook een vergeten set.. Gauw maar weer eens uit de kast halen!