maandag 1 april 2019

Een kaartje voor Kylie's International Blog Highlight

Dear international readers: please use the Google translate button on the right.


Ik wilde al eerder meedoen met Kylie's International Blog Highlight, maar het kwam er niet van. Dit keer is het gelukt en heb ik een kaart gemaakt met het thema van de maand april 'encouragement' wat bemoediging betekent. Nu hoop ik maar dat ik alles goed heb ingesteld zodat jullie deze blog kunnen lezen. 😊


Ik wilde een kaart met wat extra's erin maken. Het werd een label dat je ook ergens anders kunt ophangen.
Omdat je het label in de kaart schuift is het belangrijk dat je de tweede mat -met de opening- alleen aan de zijkanten lijmt met wat Tombow of Tear and Tape Adhesive. De bovenkant kun je wel helemaal lijmen. Het labeltje past helemaal in de opening en ik heb het Whisper White met het sentiment op de achterkant van een restje vlinderpapier geplakt.

de binnenkant
Ik heb deze kaart gemaakt met de Nederlandstalig set Vlinderdans. Ook de tekst in de binnenkant komt uit deze mooie set. Door de grote vlinder af te plakken met een Post-It heb ik alleen de kleine vlinder kunnen stempelen op het label. Als klein accent heb ik nog wat Basic Pearls toegevoegd. Het Night of Navy lintje is gestrikt met een stukje Whisper White Solid Baker's Twine.


Gebruikte materialen
-- Very Vanilla Thick van 10,5 x 29 cm. Scoren op 14,5 cm; nr. 144238
-- Mat 1, van Needlepoint Nook DSP, 10 x 14 cm; nr. 148807
-- Mat 2, Very Vanille Thick (cardstock kan ook) 8 x 12 cm
-- Label: Needlepoint Nook DSP en Whisper White Cardstock 5 x 9 cm en 4,5 x 6,5 cm


-- Stempelset Vlinderdans, nr. 149853
-- Rectangle Stitched Framelits Dies, het onderdeel van 6,5 x 1,5 cm, nr. 148551
-- Big Shot, nr. 143263
-- Clear Blocks D en G
-- Basic Pearls, nr. 144219 
Gingham Ribbon Night of Navy, nr. 144232
-- Classic Stampin' Pad Night of Navy, nr. 147110
-- Whisper White Solid Baker's Twine, nr. 124262
-- Scalloped Tag Topper Punch, nr. 133324
-- en natuurlijk de Stampin' Trimmer (ik kan niet zonder!), nr. 129722 

Wil je deze producten bij me bestellen dan verzorg ik graag je bestelling en/of heb je vragen mail me dan a.u.b.: stampincronelia@cronelia.nl.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven. Je kunt op mijn kaart stemmen via deze link.

Fijne dag!


Corine 🌷


3 opmerkingen:

Kate Bolt zei

Brilliant card Corine! I love your tag card.

Kylie Bertucci zei

Love the tag. What a great idea Corine! Thanks for being part of my international highlights this month! All the best with the voting.

Corine van Wijk zei

Thank you Kate and Kylie! xx