donderdag 14 februari 2019

Mijn Valentijnswens ... 💕


Wederom gaat een dierbare van mij de strijd tegen kanker verliezen. Kanker genezen kan ik niet, wel kan ik iets doen om geld in te zamelen voor kankeronderzoek, zodat deze rotziekte de wereld uit geholpen wordt.

Als Stampin’ Up!®-kaartenmaakster had ik het volgende bedacht: Bestel bij mij vijf handgemaakte kaarten*, inclusief envelop, voor €7,50. De kaarten variëren in grootte en thema.
Je mag uiteraard zelf weten welk thema je wilt, bijv. felicitatiekaarten, kaarten voor een pasgeboren baby, Paaskaarten, condoleancekaarten, geslaagd-voor-het-examenkaarten, enzovoorts. Een combinatie hiervan mag uiteraard ook. Ook kun je aangeven of je bijv. iets met dieren, bloemen, muziek, landelijk, vintage-look of wat anders wilt en welke kleuren je mooi vindt. Van alles is mogelijk!

https://plazilla.com/page/4295064858/sta-op-tegen-kanker

De teksten op de kaarten kunnen in het Nederlands, Engels en (eventueel) Duits, dus kies maar. Ik verstuur de kaarten na ontvangst van je betaling binnen tien werkdagen naar je toe (de verzendkosten bedragen €2,49). De set bij mij thuis ophalen is ook mogelijk en dan vervallen uiteraard de verzendkosten. 

Dit bericht delen? Ja, graag!

Photo: ©Stampin' Up!
Je kunt me bereiken op: stampincronelia@cronelia.nl

Bron foto: https://plazilla.com/page/4295064858/sta-op-tegen-kanker

PS: Bestel je twee setjes, dus tien kaarten, dan krijg je een elfde kaart gratis! (de verzendkosten bedragen dan €3,32)

 De opbrengst van deze actie doneer ik aan KWF Kankerbestrijding.


 #echtepostiszoveelleuker
#kankerdewerelduit
#durftevragen


 *Eenmaal aangeschafte kaarten kunnen niet worden geretourneerd/geruild.









Geen opmerkingen: