woensdag 6 februari 2019

Bloghop "Alles is Liefde"

Begin dit jaar deed ik voor het eerst mee met een bloghop, de "Aloha Bloghop". Met een aantal Stampin' Up!-dames hebben we afgesproken om dit vaker te doen. En nu is dan de tijd aangebroken voor een nieuwe bloghop. Omdat Valentijnsdag voor de deur staat is het thema dit keer de liefde. 💝 Dat thema kan heel breed zijn, en ook al doe je niets aan Valentijn, dan nog kun je iets leuks maken met dit onderwerp. Zelf heb ik dit keer een cadeauverpakking gemaakt, je kunt hier dan hartjessnoepjes indoen, of chocolaatjes, wat je maar wilt. Dit is uiteraard ook een leuk cadeau voor een bruidspaar, mensen die gaan samenwonen of een pas verloofd stel, om maar wat te noemen. 💖
De verpakking heb ik gemaakt met de Gift Bag Punch Board® van Stampin' Up!®. Met dit handige bord kun je heel veel maten zakjes en tasjes maken.
Foto ©Stampin' Up! - DSP All my Love
Het hartjespapier komt uit de Designer Series Paper (DSP) set All my Love en staat in de lente/zomer catalogus 2019. Dit papier is aan beide zijden bedrukt met een mooie print. Het label met tekst heb ik gemaakt met de stempelset Wonderful Romance met bijbehorende framelits dies. Met de framelits van de set Meant to Be kun je ook de hartjes uit het DSP stansen, heel handig!
Benodigdheden cadeauverpakking:
DSP All my Love - 148576
Whisper White Cardstock A4 - 106549
Inkpad Tuxedo Black Memento - 132708
Stampin' Blends: Light en Dark Old Olive, Light Cherry Cobbler, Light Apple Green
Gift Bag Punch Board - 135862
Meant to be cling bundle (stempels en framelits dies) - 150587
Wonderful Romance bundle (stempels en framelits dies) - 150592
Paper snips (schaar) - 103579
Dimensionals - 144108
Tombow lijm - 110755
Clearblock D en E 
Stukje lint 'Berry Burst - 144133
Stampin' Trimmer - 129722

Instructie:
Ik heb een tasje gemaakt met maat M. Op het board staat precies hoe je moet scoren (rillen) en op welke maat je het papier moet snijden.
©Stampin' Up!
Let erop dat je het vel in de juiste richting snijdt. Voor de bodem keer je het vel op zijn kop en hier ga je de 'flapjes' maken,
ik scoor altijd eerst de hele breedte. Keer nu het vel om, de binnenkant naar je toe, en maak nog één brede flap (tegenover de andere brede flap), dit wordt de sluiting.
Ik heb het tasje versierd met de prachtige stempelset Wonderful Romance en de bijbehorende framelits. Op het label heb ik een tekst gestempeld uit "Meant to be". De sluiting is gemaakt met een miniknijpertje en daarop heb ik een hartje van het DSP geplakt.
  
Wil je deze producten bij me bestellen dan verzorg ik graag je bestelling. Bij een order van minimaal €60,- (of een veelvoud ervan: €120,- etc) mag je nu ook nog een gratis product (of meerdere producten) kiezen uit de Sale-a-Bration-folder (geldig t/m 31 maart).
Je kunt ook naar de website van Stampin' Up! gaan en daar een account aanmaken. Vul bij 'Find my demonstrator' mijn voornaam en achternaam in en klik op 'shop'. Je kunt betalen met een creditcard en je spullen worden netjes bij je thuisbezorgd met UPS. 
©Stampin' Up!
Wil je deze producten eerst zelf zien, maak dan een afspraak met me via: stampincronelia@cronelia.nl.
Het is ook mogelijk om een één-op-één workshop bij me te volgen, voor €15,-. Ideaal voor beginners die in alle rust op deze manier graag willen kennismaken met de producten van Stampin' Up!®

De Sale-a-Bration duurt nog nog t/m 31 maart. En zonder gekheid, dit is echt een geweldige actie. Zo kun je nu het SUper voordelige Starterspakket aanschaffen. Kies €230,- aan producten uit de huidige catalogi en betaal slechts €129,-, óf €160,- (dit is inclusief die waanzinnig mooie en handige tas!). Je zit nergens aan vast, er zijn geen addertjes onder het gras en je mag je mooie spullen gewoon gebruiken voor je eigen hobby. Voor meer informatie over deze SU-per actie klik hier

Die oerdegelijke stevige tas is overigens alleen verkrijgbaar in dit Starterspakket. En hij is niet alleen handig voor je Stampin'Up!-spullen, maar ook te gebruiken voor brei- en haakwerk en bollen wol, als baby-tas, als reistas, als sporttas, enzovoorts ... 😃
©Stampin' Up! - Craft & Carry Tote

Vond je dit een leuk project en wil je geen updates missen, volg dan mijn blog via de link rechts. Klik voor de andere blogs op de namen hieronder. Veel plezier met bloghoppen! 

PS: Ik maak ook kaarten en cadeauverpakkingen op bestelling. Meer weten of bestellen? 
Mail me: stampincronelia@cronelia.nl

10 opmerkingen:

D. Bennenk zei

Wat een mooie geschenkverpakking heb je gemaakt. Top!

Margriet Siekman zei

Wat een leuk project!

Janneke zei

Wat een mooie verpakking Corine ;o)

Durvina zei

Gaaf gemaakt!

Groetjes, Durvina

Janet Raangs-van Wijk zei

Hij is leuk zus(je)

Suze Bonnema zei

Mooie gemaakte geschenkverpakking, echt leuk om zo een cadeautje weg te geven.

elly zei

Helemaal leuk deze geschenkverpakking!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er mooi uit Corine! Leuk gedaan!

StampinClubNederland zei

Erg leuk tasje, Corine. Leuk detail met het hartje op de sluiting. Groetjes, Yvonne

Anne-Marie zei

Wat een leuk kadozakje!