dinsdag 19 februari 2019

Happy Mail Swap februari

Omdat echte post veel leuker is dan een e-mail, deed ik weer mee aan de Happy Mail Swap. De bedoeling is heel eenvoudig: iemand stuurt je een kaart en jij stuurt een kaart naar die ander. Dit keer hadden ruim tachtig personen zich aangemeld. We krijgen van de organisatie een model van een kaart, dit keer de easel-kaart, dat we moeten maken en verder kunnen we er onze eigen invulling aan geven. Verder gebruik je Stampin' Up!-producten. De easel-kaart is een kaart die je gewoon plat kunt versturen, maar eenmaal open zet je hem 'overeind'. Het is echt een heel leuk model. 
Al die kaarten die aan de ene kant hetzelfde zijn, maar ook weer heel gevarieerd en totaal anders leveren een hoop inspiratie op. Dit is de kaart die ik heb ontvangen. Ik vind hem prachtig!
Foto: ©Stampin' Up!
Ik had even op Facebook gekeken aan wie ik een kaart moest sturen. Het is nl. nog best lastig een kaart te maken voor iemand die je niet kent. Nu zag ik dat mijn kaartmaatje honden en katten heeft, dus besloot ik de Happy Tails-set te gebruiken. Dit is een leuke stempel met een bijbehorende punch.
Dit is mijn kaart voor haar geworden. Ik heb er best wel wat werk aan gehad, maar ik vond het heel leuk om hem te maken. Naast de Happy Tail-set heb ik de Pinewood Planks embossingfolder gebruikt, één van mijn favoriete embossingfolders.
Foto: ©Stampin' Up!
 
De bloemetjes en de bijtjes komen uit de 'A little wild'-set en heb ik uitgestanst met de bijbehorende framelits. Voor de tekst heb ik de nieuwe Rectangle Stitched Framelits Dies gebruikt, deze staan in de nieuwe lente/zomercatalogus.
De steeltjes van de bloemen heb ik onderaan iets omgebogen en op het gras gelijmd met de Tombow multiglue. Het takje is gestempeld en uitgestanst van de Birds & Blooms-set.
Het hek is gemaakt met de Wood Crate framelit dies. Omdat het hek te breed was heb ik de zijkanten afgeknipt en van de restanten nog twee verticale 'balkjes' gemaakt. 
Foto: ©Stampin' Up!
Het gras van komt van de GRATIS stempel Home to Roost. Deze stempel kun je gratis kiezen bij een bestelling van minimaal €60,- tijdens de Sale-a-Bration-actie.
Foto: ©Stampin' Up!
 Wil je er meer over weten klik dan hier.Wil je graag kopen met korting? Stap dan nu in bij Team StampinCronelia tijdens de Sale-a-Bration en krijg €101,- aan gratis Stampin' Up!-producten. Alle informatie lees je onderaan deze blog post, of mail me voor alle informatie: stampincronelia@cronelia.nl.
Wil je graag een bestelling bij me plaatsen, ook dat kan, ik help je graag. Ik hoor dan graag van je via hetzelfde e-mailadres.

Hartelijke groet,


Corine
🌷



Geen opmerkingen: