zondag 26 augustus 2018

We zijn er weer!

Hallo allemaal,

Afgelopen week was ik een weekje weg met mijn vriend, we zaten in Duitsland, vlakbij de grens van van Oostenrijk. Echt prachtig is het daar. Het doel van onze reis  was ....

dit dus: deltavliegen. Een waanzinnige (eenmalige) ervaring. De dag na onze thuiskomst vertrok ik al vroeg naar het hoge noorden waar mijn Stampin' Up!® upline/grote zus Janet woont (Crejara). Zij zou me een workshop geven, want ook ik wil zo veel mogelijk leren op het gebied van kaarten maken en stempelen. Nu had ik al een idee voor een kaartje in mijn hoofd, nl. een babykaart, want er is weer een familielid bij. De kaart is prima gelukt, al had één en ander misschien net een millimeter rechter gemogen.
Maar mijn zus strafte dat commentaar meteen af (ze kan echt heel streng zijn, die zus van mij), want het is handwerk. Dat klopt. Dus nu ben ik alsnog tevreden.😁 Het kaartje links is van mij, het kaartje rechts is van mijn zus.
©Stampin' Up! 146459 sweet-baby-clear-mount-stamp-set €28,-

 Ik heb onder meer de stempelset Sweet Baby Clear-Mount Stamp Set® gebruikt. Deze is ook te verkrijgen met framelits voor je Big Shot. De set met de olifantjes is ook al zo leuk, en je kunt er heel veel kanten mee op. 
Image ©Stampin' Up! Little Elephant Clear-Mount €24,- Stamp Set

Een ander kaartje dat ik heb gemaakt is een bedankkaartje. Onze vroegere buurvrouw heeft ook deze vakantie ons poezenvolk weer voorzien van voer en knuffels. 
 
Images ©Stampin' Up. 141864/pretty-kitty-clear-mount-stamp-set - €24,-
 
Hiervoor heb ik de Pretty Kitty®-set gebruikt. Het papier is van de Nature's Poem DSP, echt prachtig papier.
©Stampin' Up! 146338  nature-s-poem-designer-series-paper

Al deze mooie producten kun je via mij bestellen. Heb je vragen over bestellingen plaatsen, ik help je graag: stampincronelia@cronelia.nl 
 

* * * L O P E N D E   A C T I E S * * *

Image ©Stampin' Up! Bestel bij Corine van Wijk

De Bonus Days zijn nog niet afgelopen! 

Bestel tot eind augustus voor minimaal €60,- en krijg een GRATIS voucher van €6,-. Deze kun je in september inwisselen bij je bestelling. Je krijgt overigens bij elke €60,- een voucher, dus bij 120 euro, bij 180 euro, etc. Bewaar die vouchers dus goed! Je krijgt deze als code via de mail, meteen na het plaatsen van je bestelling via mijn webshop.

Ik verwelkom je graag als mijn klant of als Stampin' Up! demonstratrice (20 tot 25% korting op je producten!). Wil je hier meer informatie over? Klik dan hier.

Je kunt online bestellen via deze link. De verzendkosten bedragen dan  €5,95. Je bestelling wordt verstuurd via UPS direct vanuit het Stampin' Up! depot.

VERZAMELBESTELLING
Op woensdagavond 29 augustus ga ik een verzamelbestelling plaatsen. Dit is (ook) handig als je een kleine bestelling wilt doen. Uiteraard geldt dan ook de Bonus Days-actie. Ik verstuur je bestelde producten naar je toe en de verzendkosten zullen dan minder zijn, zeker als het in een brievenbusdoosje of bubbeltjesenvelop past. Je kunt je bestelling doormailen naar: stampincronelia@cronelia.nl. Van mij krijg je dan de betalingsgegevens door en de verzendkosten. Ophalen in Wamel mag ook, dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Nog meer info over bestellen vind je hier.

Catalogus ontvangen, een PDF van de Nederlandse stempelsets, of andere vragen? Mail me!

Catalogus --- Image ©Stampin' Up!

Volg je me al op Facebook?


Geen opmerkingen: