dinsdag 14 augustus 2018

Veel fleurige groetjes

Stampin'Up! is een Amerikaans bedrijf, dus de meeste stempels zijn in het Engels. En soms zijn uitdrukkingen in die taal mooier dan in het Nederlands, vind ik. Toch wil je soms iets in je eigen taal zeggen en gelukkig zijn er steeds meer Nederlandstalige stempelsets bij Stampin'Up! te verkrijgen. Eén van die mooie sets is de "Bloemen Zeggen Meer".
Images ©Stampin'Up! - 148090


Hier zitten twee vellen met stempels in, waaronder teksten. Je kunt deze set ook in combinatie met thinlits dies verkrijgen, voor de Big Shot®. De stempels kun je over elkaar stempelen voor een mooi vintage effect. Zelf heb ik voor mijn kaart één stempel gebruikt, die één keer beïnkt en twee keer gestempeld. Zo krijg je donker en licht naast elkaar. Je kunt dat goed zien bij de blaadjes bij de roos. De kaart maakte ik als volgt:
Eerst heb ik de zijkant van de kaart bestempeld en vervolgens heb ik op een stuk Whisper White de roos gemaakt. Het label is apart gemaakt en bevestigd met twee Mini Stampin' Dimensionals. Aan het label hangt een strikje Very Vanilla Solid Baker's Twine. Zo'n strik geeft altijd een leuk accent aan een kaart.

©Stampin'Up!
 Naast Whisper White Cardstock heb ik acht kleuren inkt gebruikt.
©Stampin'Up!
De kleuren die ik gebruikte waren:
- Merry Merlot -  Crumb Cake - Mint Macaron - Pear Pizzazz - Basic Gray - 
Mossy Meadow (niet op de foto) - Soft Sea - Blushing Bride -
Een tip: soms is het handig om wat inkpads naast elkaar te leggen om te kijken hoe ze samen combineren. Schuif gewoon wat heen en weer en je komt tot verrassende combinaties.
De tekst is gestempeld met Basic Grey. Ik vind dit een prachtige kleur die vooral voor teksten zeer geschikt is, Basic Grey past eigenlijk overal bij.
Uiteraard kon ik niet zonder de Stampin Trimmer en ook heb ik de Scallop Tag Topper punch gebruikt. Die gebruik ik best vaak! 

Wil je ook Nederlandstalige stempels bestellen dan kan dat bij mij. Ik heb alle sets in een handig PDF-bestand geplaatst en deze kun je bij mij aanvragen. Mail dan naar: stampincronelia@cronelia.nl.
 

Hartelijke groet,

Corine


* * * * * 

LOPENDE ACTIES
Je kunt nog steeds 10% korting verdienen, t/m 31 augustus 2018. Bij besteding van minimaal  €60,- (of 120,-, 180,- etc.) krijg je een voucher van €6,-. Deze voucher(s) kun je in september '18 inleveren bij je bestelling en de korting wordt dan automatisch berekend. De voucher bestaat uit een code die je per e-mail krijgt.
Ik verwelkom je graag als (nieuwe) klant!

Geen opmerkingen: