maandag 13 augustus 2018

Simpel of extravagant?


©Image Stampin'Up!
Er zijn mensen die houden van bling-bling, van extreem en van extravagant. Ik houd van simpel. Vaak vind ik basic dingen het mooist. Niet dat extravagant niet mooi kan zijn, maar het is niet zo 'mijn ding'. Simpel en basic, dat vind ik vaak ook het mooist bij kaarten en dozen. Inmiddels heb ik een aantal kaarten gemaakt met minimale middelen. Omdat ik nog niet zolang Stampin'Up! demonstrator ben, heb ik geen megavoorraad aan Stampin'Up!-producten. En dus doe ik het met de spullen die ik nu heb. Wel heb ik van een andere demo twee zogenaamde retired items gekocht. Retired betekent eigenlijk met pensioen, het gaat hier om producten die niet meer te verkrijgen zijn. Éen van die items is een embossingfolder, de Spring Flowers. Deze embossingfolder gebruik je in de Big Shot, een handig apparaat waarmee je diepte in een kaart kunt creëren. 
 Omdat ik dol ben op bloemen heb ik deze aangeschaft, ook al kan ik hem zelf niet verkopen, hij is dus puur voor eigen gebruik. Inmiddels heb ik hem gebruikt voor een bedankkaartje. De afgelopen maand werkte ik in een verpleeghuis, op de gesloten afdeling waar dementerende ouderen wonen. Ik heb deze kaart gemaakt voor de collega's die mij een warm welkom hebben gegeven. 
Eigenlijk passen de bloemen niet echt bij de stempel van de 'Half Full' stempelset, maar omdat ik de kaart basic heb gehouden met Whisper White Card kon het net. Een andere kaart werd wat fleuriger, hiervoor heb ik papier uit de Tea Room Specialty DSP-set gebruikt.
 
Mijn eigen stijl is dus redelijk rustig, maar ik kom toch ook wel heel vaak uit bij bloemenstempels en bloemenpapier. 🌸
Naast mijn werk als Stampin'Up! demo maak ik ook projecttassen. Deze kun je gebruiken voor je haak- of breiwerk. Deze week heb ik er weer één verkocht en als dank voor de bestelling heb ik een bedankkaartje gemaakt.
Wederom met niet al teveel poespas en het papier is ook weer van de Tea Room Specialty DSP-set.
Het Double Pocketcard-ontwerp is van Alexandra Grape en uitgewerkt door Daniëlle Bennenk.

 
Big Shot - 143263 - €120,-
Wil je deze of andere producten bij me bestellen? Klik dan op de links en je komt op mijn bestelpagina. 

* * * WORKSHOP * * *
Op 4 september staat er een workshop bij mij thuis gepland (onder voorbehoud) in Wamel, houd dit blog en de Facebookpagina in de gaten voor meer info!

LET OP: Het kan voordeliger zijn om, i.p.v. losse producten, een Stampin'Up! Starterskit te bestellen: Zelf voor €175,- aan Stampin'Up-producten uitkiezen en slechts €129,- betalen. Zie voor alle info hier.


Image ©Stampin'Up!

Voor de gratis online catalogus klik je hier. Liever een papieren versie? Mail dan naar: stampincronelia@cronelia.nl.


Hartelijke groet,



Corine 🌻

Geen opmerkingen: