vrijdag 21 februari 2020

Een lentekuiken

 Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.


Dit doosje heb ik gemaakt voor een Facebookgroep, waar ik lid van ben. De opdracht was om een Pasen- of een lenteproject te maken. Omdat ik het leuk vind om doosjes te maken, is mijn bijdrage dus een doosje geworden. Uiteraard kunnen hier paaschocolaatjes in. De stempelset die ik hiervoor gebruikte staat in de minicatalogus en heet Full of Happiness.


Voor het doosje heb ik een stuk Bird Ballad DSP van 14 x 29,5 cm gebruikt. Deze is gescoord op 8,5/14/22,5 en 28 cm. Op de kort kant is het eenmaal gescoord op 5,5 cm. Het kuiken is gestempeld met So Saffron inkpad op Whisper White A4 cardstock. Het halve ei is gestempeld met Memento Black en heb ik uitgeknipt en opgeplakt met Dimensionals.  Het kuiken is hier achter gelijmd met Tombow.


Als kleine versiering heb ik gebruik gemaakt van het gratis Baker's Twine (kun je kiezen bij een bestelling van minimaal €60,00) en de bijbehorende sequins.Het draad heb ik een paar keer om het doosje gewikkeld, er een knoopje en strikje in gemaakt. De tekst is gestempeld met Memento Black.

Fijne dag,


Corine 🐣
StampinCronelia
Volg mij ook op Facebook en Instagram! 

PS: Niet vergeten: Het is nog steeds Sale-A-Bration, t/m 31 maart! Krijg bij je bestelling van minimaal €60,00, of een veelvoud ervan, een gratis cadeau! 
Maar de voordeligste deal is uiteraard het Starterspakket
Kies voor €175,00 aan mooie producten uit en betaal slechts €129,00. Én krijg een gratis mini-papiersnijder + een pak van 48 vellen Designers Series Paper (samen t.w.v. €32,00) én een gratis stempelset naar keuze. In totaal zo'n €100,00 aan extra gratis producten.

 Heb je nog vragen en/of wil je wat bestellen of het Starterspakket aanschaffen? Mail mij dan a.u.b. op info@cronelia.nl, ik help je graag en verzorg met plezier jouw bestelling!  


Voorbeeld van een bestelling die recht geeft op een gratis Sale-A-Bration-cadeau:
Full of Happiness stempelset #151539 -- €19,00

Subtles A4 cardstock #147000 -- €11,00
Paper Trimmer #152392 -- €30,00
Totaal: €60,00 = GRATIS cadeau!


Gebruikte producten:
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00



Simply Shammy
[147042]
€ 9,75

Geen opmerkingen: