vrijdag 7 februari 2020

Global Design Project #GDP226

 Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.

Het werd weer eens tijd om mee te doen aan de Global Design Project Challenge. Dit keer is de uitdaging een sketch na te maken. Daar kun je dus alle kanten mee op.

De basis van mijn kaart is van Night of Navy (14,5 x 21 cm, scoren op 10,5 cm) cardstock en de mat is van Crumb Cake cardstock (10 x 14 cm). Deze mat heb ik geëmbost. Ook de vier matten in Whisper White heb ik geëmbost.


Ik heb gekozen voor de bundel Grace's Garden, die bestaat uit een stempelset en een stansenset. Alle afbeelden zijn uitgestanst, zelfs het vogeltje. Voor deze kaart heb ik redelijk wat producten gebruikt, maar het zijn producten die ik ook vaak gebruik.


Ook de binnenkant is niet vergeten. Hier is een mat geplakt van Whisper White cardstock en is het hek opgestempeld.


Ik heb ingekleurd met diverse Stampin' Blends.

Wil je wat bij mij bestellen, dan verzorg ik graag je bestelling. Je kunt mij bereiken op info@cronelia.nl. 

Fijne dag!


Corine
🐈

Gebruikte producten:
Linen Thread
[104199]
€ 6,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Simply Shammy
[147042]
€ 9,75

Geen opmerkingen: