maandag 6 januari 2020

Kylie's International Blog Highlight januari 2020

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.

Een nieuw jaar, een nieuw thema voor Kylie Bertucci's bloghop: Dank je wel. Elke maand stuur ik aan het eind van de maand een kaart naar de mensen die bij mij op workshop zijn geweest, naar Koffie & Kaart zijn gekomen en/of een bestelling hebben geplaatst, om z e te bedanken.
Kaarten versturen is mijn 'core business' 😊 dus ik vind het altijd leuk om een kaartje op de bus te doen. En nu de nieuwe mini-catalogus uit is en de Sale-A-Bration aan de gang is, zijn er weer heel veel prachtige nieuwe stempelsets om uit te kiezen.

 
 
Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de mooie set Peaceful Poppies. Deze veelzijdige collectie bestaat uit twee stempelset, twee sets stansen, glimmertjes, Designer Series Paper en voorbedrukte afbeeldingen en labels.Natuurlijk denk je bij klaprozen aan rood, maar ik heb dit keer gekozen voor Seaside Spray, één van mijn favoriete kleuren.



Ik geef een speciale workshop met deze bundel op 25 januari en 1 februari. Je kunt je nu aanmelden via info@cronelia.nl. Er zijn twee opties:
 Optie 1 --- Prijs: €39,95
U krijgt hiervoor:
* De stempelset Painted Poppies
* ½ pak dubbelzijdig Designer Series Paper Peaceful Poppies
* 5 vellen cardstock, diverse kleuren
* cadeautje

Optie 2 --- Prijs: €79,95
U krijgt hiervoor:
* De bundel Painted Poppies (stempelset + stansen)
* 1 pak dubbelzijdig Designer Series Paper Peaceful Poppies
* 10 vellen cardstock, diverse kleuren
* cadeautje
* gratis cadeau naar keuze uit de Sale-A-Bration-folder

De workshop is inclusief koffie/thee en koek en gebruik van o.a. mijn inkpads, Big Shot, diverse stansen en andere stempelsets waaronder Nederlandstalige.

Data en locatie:
Zaterdag 25 januari / 1 februari, 13:30 - 17:00 uur, Kerkstraat 24 te Wamel.
Aanmelden en betaling uiterlijk zeven dagen voor workshopdatum: info@cronelia.nl.
Betalen kan via overboeking, Tikkie en creditcard.

Zelf meebrengen: Lijm, schaar, Tear & Tape, en indien mogelijk uw Paper Trimmer, Simply Shammy. In mijn workshopruimte zijn lijm en Tear & Tape te koop.

Speciale Aanbieding:
Heeft u die handige Paper Trimmer nog niet?
Wanneer u de Paper Trimmer à €30,00 gelijktijdig met deze workshop aanschaft krijgt u een pakje Dimensionals cadeau én een gratis cadeau naar keuze uit de Sale-A-Bration-folder*!

*Sale-A-Bration-actie: Bij aanschaf van minimaal €60,00 aan producten een gratis cadeau.


Vind je mijn kaart leuk, dan kun je hier stemmen door op het hartje te klikken. Alvast hartelijk dank voor je stem!
Klik op de namen voor nog meer inspiratie.
Fijne dag!



Corine 🌸
StampinCronelia






2 opmerkingen:

Kylie Bertucci zei

Such a feminine card Corine. Love the texture of the flowers. Thanks for being part of my international blog highlights this month and all the best with the voting!

Tricia Butts zei

Lovely soft and pretty card design. I love this color combination