maandag 27 januari 2020

International Highlights Winners Blog hop

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.
 
Het nieuwe jaar was net een goede week bezig toen ik ziek werd. Griep en bronchitis. 😷 Ik heb nooit griep, laat staan bronchitis! Anderhalve week op bed, maar inmiddels weer aan de slag, met nog niet 100% energie. Maar dat komt wel weer. Wel was er wat leuks in die periode van ziek zijn, want ik belandde in de Top 10 met mijn kaart. En dus mag ik meedoen aan de ereronde. Hartelijk dank aan iedereen die op mijn kaart gestemd heeft!


Dit jaar is het thema van Kylie's blopghop 'dank je wel'. 
Deze kaart is virtueel bedoeld voor al die mensen die naar mijn "Koffie & Kaart" en workshops komen, en klanten die bestellingen bij mij plaatsen. Of de bestelling nu groot of klein is, ik ben dankbaar voor elke bestelling! Dankzij jullie kan ik doen wat ik heel graag doe en mijn werkzaamheden uitbreiden, met nog meer workshops en dergelijke.  Ook ben ik heel blij met de mensen die kiezen voor Team StampinCronelia en bij mij instappen als Stampin' Up! demonstratrice. Momenteel krijg je heel gratis extra's wanneer je instapt, ik verwelkom je graag als teamlid.


En veel mensen weten het al: wij gaan verhuizen. Op onze nieuwe landelijke locatie gaan wij een Bed & Breakfast starten en ik ga ook creatieve dag- en weekenden organiseren. Een of twee dagen lang gezellig creatief bezig zijn met stempels, inkt en papier. De grote schuur bij het huis zal worden verbouwd tot een comfortabele creatieve ruimte, de bijgebouwen tot gezellige B&B-kamers. Houdt mijn blog, nieuwsbrief en Facebookpagina in de gaten voor alle updates!


Ik heb de kaart in stijl gehouden met onze aanstaande verhuizing en gebruik gemaakt van de stempelset Garden Shed. De basis van de kaart is van Seaside Spray cardstock en de mat van Sahara Sand. Ik heb de afbeelding gestempeld met Sahara Sand inkpad en deze niet ingekleurd.

Klik op de namen hieronder voor nog meer inspiratie!

Fijne dag,


Corine 🏡
StampinCronelia
info@cronelia.nl







* * * AANBIEDING * * *

Koop je graag de mooie producten van Stampin' Up!, liefst met korting? Schaf dan nu het Starterspakket aan, nu met heel veel extra's.

Wat houdt het in?
 * Je schaft het Starterspakket aan voor €129,- en mag voor €175,- aan producten uitkiezen. Dat is al €46,- aan gratis producten.
* Je krijgt een gratis pak Designer Series Paper (DSP).
+
* Je krijgt de gratis mini-cutter, samen t.w.v. €32,-.
* Je mag een gratis stempelset naar keuze uitkiezen. De duurste, de goedkoopste, dat maakt niet uit, jij kiest. 
* Gratis verzending van het complete Starterspakket. 


* Op elke eventuele volgende bestelling altijd 20% korting op je bestelling. Er is geen bestelverplichting.
* Je mag eerder dan klanten bestellen uit de lopende en nieuwe catalogi. 
* Je mag naar speciale Stampin' Up! evenementen.
* Je komt in mijn Team StampinCronelia.
* Elke 1e woensdag van de maand een gezellige teamavond.
* Je mag Stampin'Up! producten verkopen, hoeft niet.
* Je mag workshops geven als je wilt, hoeft niet.
* Je zit nergens aan vast, geen addertjes onder het gras.
* Geen inschrijfkosten. 

Meer weten? Mail me a.u.b. op infocronelia.nl of bel 06-11408869.



5 opmerkingen:

Danielle Kassing - Stamp Along zei

Wat een leuke kaart. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt!

Kylie Bertucci zei

Sorry to hear you were so sick. Hope you are 100% soon Corine. Love this card and that it's great for guys or girls. Congrats on making it to the top ten blog hop this month!

Beth McCullough zei

Beautiful card, Corine, and congrats on being in the top 10! Your Bed & Breakfast sounds fantastic!

Kate Bolt zei

I love this card Corine! It reminds me of our shed at our allotment and makes me long for spring xx

Wendy Lee zei

Hope you are feeling much better. Love the simplicity of this one.