zondag 1 december 2019

NIEUW bij StampinCronelia: De Maandelijkse KaartClub



YouTube-filmpje KaartClubU maakt graag kaarten, maar het is voor u te ver om naar mijn creatieve workshops te komen? Doe dan mee aan mijn maandelijkse KaartClub.

Hoe werkt het?
Elke maand maken we acht kaarten, twee van vier verschillende ontwerpen. De ontwerpen variëren in moeilijkheidsgraad. De maandelijkse KaartClub kost €29,95 en is inclusief de verzendkosten.

Wat krijgt u thuis?
* Alle materialen t.w.v. zo'n €20,- voor de te maken kaarten (exclusief stempelset, lijm en inkpads) zoals cardstock, Designers Series Paper, lint, embellishments, dimensionals, et cetera. Dit zijn materialen uit de huidige catalogi.
* Een PDF met daarop voor elke kaart de instructie.
* Voor sommige kaarten maak ik een instructievideo of doe ik een Facebook Live. Dit wordt aangegeven op mijn Facebookpagina.

U kunt per maand besluiten of u wilt meedoen met de KaartClub. 
Maar ... wanneer u zes maanden achter elkaar meedoet met mijn KaartClub, ontvangt u van mij in de zevende maand een GRATIS waardebon van €15,- om Stampin’Up!-materialen van te bestellen bij StampinCronelia.

We starten in december 2019 met het thema 'feestdagen'.

Hoe kunt u zich aanmelden?
Stuur een mailtje met daarin uw gegevens en vermelding van de huidige maand naar kaartclub@cronelia.nl. Ik mail u de betaalgegevens, u kunt betalen via overboeking of creditcard.

 **In de eerste week van de maand laat ik zien welke kaarten we gaan maken. Het materialenpakket wordt verzonden op de **tweede maandag van de maand.
Uw betaling dient dus vóór die datum binnen te zijn. Wilt u de stempelset en/of de inkpad van die maand erbij bestellen vermeld dit dan a.u.b. ook in uw mail.

LET OP: 
In december verstuur ik de pakketten al op zaterdag 7 december, de betaling dient uiterlijk 6 december te zijn voldaan.  Zo heeft u nog genoeg tijd om leuke kerst- en feestdagenkaarten te maken! Is uw betaling eerder binnen, dan verstuur ik ook eerder.**

Heeft u nog vragen, mail me dan a.u.b. op kaartclub@cronelia.nl, ik help u graag!

Fijne dag!



Corine 🎅
StampinCronelia


**Wijzigingen voorbehouden.
Het kan gebeuren dat materialen niet meer verkrijgbaar zijn, dit wordt dan aangegeven en materialen worden eventueel vervangen.
Na de deadline wordt er geen geld geretourneerd, i.v.m. het bestellen van de materialen.  



Geen opmerkingen: