woensdag 5 juni 2019

Aloha Bloghop: Mijn favoriete nieuwe product.

Dear international readers, please use the translate button on the right. This blogpost is written in English and in Dutch.


Het is weer tijd voor een Aloha bloghop. Een groep enthousiaste Stampin' Up! demo's werkt er hard aan om een trip naar Hawaï te verdienen. En middels deze blog hop willen we jullie wat inspiratie geven met mooie projecten, gemaakt met de nieuwste Stampin' Up! producten.
 It's time for a new Aloha bloghop. A group of Stampin' Up! demo's are trying to earn a trip to Hawaï and in this blog hop we are showing you some inspiration, projects that are made with the newest Stampin' Up! products.

Deze keer is het thema "Mijn nieuwe favoriete product". De nieuwe jaarcatalogus is uit en er staan werkelijk prachtige nieuwe producten in. Ook staan er producten in uit vorige catalogi en uit de Sale-a-Brationfolder.
The theme this time is "My favourite new product."  The new catalogue has just been released and it has stunning new products in it.  There are also products from previous catalogues and from the Sale-a-Bration brochure.

Omdat ik net terug ben van een weekje vakantie, het erg druk heb met de studie en nog veel meer, heb ik dit keer helaas maar één project om te laten zien. De gemaakte kaart is een kaart voor mijn schoonzusje die twee dagen eerder jarig was.



Dit jaar komen weer vijf nieuwe kleuren uit: In Color 2019-2021. Ik kan wel zeggen dat dit mijn nieuwe favoriete kleuren zijn, en daarom misschien ook wel mijn favoriete producten, en deze kleuren zijn verkrijgbaar in een inkpad, in cardstock, in lint en in een nieuw DSP-patroon. Alle vijf de nieuwe kleuren zijn prachtig, maar Rococo Rose springt er voor mij wel echt uit. Rococo Rose is een warme diep roze tint.Wat ik altijd zal blijven doen, is 'oude' producten (de retired producten) en nieuwe producten blijven combineren. Ik vind het echt zonde om die ongebruikt in de kast te laten staan. Zo heb ik voor deze kaart onder meer de Pearlized Doilies gebruikt en Powder Pink lint.


De basis van de kaart is een vierkant. Ik heb gekozen voor een vel cardstock Rococo Rose en deze gesneden op 21 x 21 cm. Vervolgens gescoord op 10,5 cm en dat tweemaal zodat je een vierkant ziet. Dan nog één keer diagonaal scoren en die diagonale delen naar binnen vouwen. Zie de foto hierboven. Verder heb ik de kaart beplakt met Woven Heirlooms DSP, ook al een favoriet van mij. Die vierkanten zijn dan 9,5 x 9,5 cm. Voor de driehoeken heb ik twee stukken van 9 x 9 cm door de midden gesneden.
Ik heb gestempeld met inkpad Seaside Spray, ook een nieuwe In Color 2019-2021 kleur. Op het label zit aan de voorkant een stempel en een papieren bloem van de set 'Everything is Rosy' en op de achterkant is een stempel van de nieuwe set 'To a Wild Rose' gestempeld.


Het envelopje is gemaakt met het Envelop Punch Board. Zo jammer dat deze uit de catalogus gaat, maar wie weet komt er een nieuwe voor in de plaats. Voor deze envelop heb ik het nieuwe In Color 2019-2021 DSP gebruikt.
Het lint aan het label komt ook uit de set 'Everything is Rosy'.


Ben je nieuwsgierig geworden naar de nieuwe producten van Stampin' Up? Je kunt de catalogus aanvragen bij me tegen verzending van €3,90 verzendkosten. Plaats je bij mij een bestelling van minimaal €25,- dan krijg je de verzendkosten van mij terug. Je kunt de gratis catalogus ook bij me ophalen (indien voorradig).
Mail dan even van te voren: stampincronelia@cronelia.nl. Ook kun je me mailen voor een volgen van een workshop.

Fijne dag!



Corine
🌷








6 opmerkingen:

StampinClubNederland zei

Prachtige kaart met leuke verrassingen binnenin. Mooi gemaakt! Groetjes, Yvonne

DB zei

Heel mooi, Corine. En je hebt geluk, de pearlized doilies staan nog gewoon in de catalogus :)
Groetjes, Danielle

Janneke zei

Wat een mooie kaart Corinne ;O)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi gedaan Corine! Leuk model ook :)

Suze Bonnema zei

Wat een leuke kaart, deze vouwtecniek maakt het echt speciaal -)
Groetjes Suze

Margriet Siekman zei

Een super mooie kaart.