zondag 12 mei 2019

Een zeer geslaagde DemoDag ZuidNL

Alle gemaakte mini-albums ©Stampin' Up!
Op zaterdag reisde ik met demo Daisy af naar Heesch naar onze eerste Demodag. In Heesch zouden we samen met andere Stampin' Up! demo's een dag lang aan de slag gaan met de producten van Stampin' Up!. We werden hartelijk ontvangen door Yvonne, die de dag had georganiseerd, en kregen bij binnenkomst een tasje op naam dat nog even dicht moest blijven, plus een mooie stempelset die speciaal voor demo's is.


Een paar dames, ik ook, hadden swaps gemaakt dus die werden eerst geruild. Altijd leuk om een swapje te ontvangen.  Dames, bedankt!


Na de koffie en de lekkere taart kregen we een presentatie van een collega-demo die meer vertelde over Art Journal en hoe je de producten van Stampin' Up! daarbij kunt gebruiken. Er was ook een tafel vol voorbeelden, dus dat leverde weer heel veel ideeën op.

©Stampin' Up! -  Maaike van Geffen-ArieJo Loves Stampin
 Daarna liet Yvonne zien welke projecten we die dag gingen maken, twee kaarten en een mini-album, en konden we aan de slag met het materialenpakket inclusief een Stampin' Marker dat in het tasje zat. Ik had nog nooit eerder een mini-album gemaakt, maar vond het erg leuk om te doen. Wel sneed ik het papier verkeerd door (ik was een beetje dom), maar gelukkig had Yvonne rekening gehouden met dat soort types. 😁 Het leuke van een dergelijk project is, is dat iedereen hetzelfde patroon gebruikt, maar toch is de uitkomst totaal anders. We hadden ons eigen DSP (designers paper) meegebracht, dus er was dan ook geen één album hetzelfde. Op de eerste foto ↑ staan alle mini-albums en het album met de twee witte bloemen is van Yvonne.


Regelmatig waanden we ons op OnStage want tot twee keer toe was er een "prize patrol' (met een hoop getrommel op de tafels) en ontvingen we een stempelset. Ik was echt SUperblij met deze twee stempelsets, want die ontbraken nog in mijn collectie. Niet dat ik nu per se alle SU-stempels heb of wil hebben, maar deze vond ik toch wel heel lang al erg leuk.


In de ruimte waren ook diverse displays te zien met heel veel voorbeelden van kaarten, doosjes en andere dingen, onder meer gemaakt door Koru Creativitijd, Yvonne van Bruggen en Heidi van den Heuvel. Mocht ik hier namen vergeten laat het me a.u.b. weten.
Yvonne liet ook nog haar Art Junk Journal zien en dat is iets wat ik ook zeker wil gaan doen. Ik hield al een bullet journal bij, maar dit is net wat anders. Met papier en stempels van Stampin' Up! en andere materialen maak je een soort scrapbook. Binnenkort zal ik hier een blog post over schrijven. Na een uitgebreide lunch gingen we verder met het mini-album en de kaarten.

©Stampin' Up!  -  Materialenpakket voor de kaarten en het mini-album
De kaarten heb ik niet afgekregen, ik was te druk bezig met het album en met de displays te bekijken. In deze displays waren ook items te zien die gemaakt waren met stempelsets die ik wel heb, maar ook die ik (nog) niet heb. Rond vier uur ging iedereen weer naar huis. De tassen waren gevuld met nieuwe producten en de hoofden met nieuwe ideeën. Een zeer geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar. Nu vergeet ik bijna een foto te plaatsen van mijn mini-album. Hij is dus nog niet af, maar ik ben er nu al blij mee.


Wil je nu ook een keer zo'n leuke dag meemaken, stap dan in mijn team. Ik verwelkom je graag bij Team StampinCronelia. Schaf via mij de Startersset van Stampin' Up! aan en kies voor €175,- aan mooie producten uit en betaal slechts €129,-. Ik informeer je graag over alle voordelen: stampincronelia@cronelia.nl.

Fijne dag!


Corine
🌷




Geen opmerkingen: