zaterdag 10 november 2018

Het OnStage-evenement ...

Twee keer per jaar organiseert Stampin' Up! een groot evenement voor alle demo's, OnStage genaamd. Ik had de datum, 10 november, al in mijn agenda omcirkeld, maar helaas, het was al binnen twintig minuten uitverkocht en het lukte me niet om een kaartje te bemachtigen. De run op kaarten zal ook te maken hebben gehad met het feit dat Stampin' Up! dit jaar dertig jaar bestaat. 
©Stampin' Up!
Mega balen, uiteraard, want ik wilde er echt heel graag heen, ook om eens wat andere demo's ontmoeten, demo's die ik alleen via Facebook en Instagram ken. Maar het is niet anders en ik hoefde dus geen swaps te maken. Swaps zijn kaartjes, of doosjes of dergelijke, die je tijdens OnStage ruilt met andere demo's. Ik had de afgelopen week gewoon tijd om met mijn stempels voor mezelf aan de slag te gaan. Zo heb ik onder meer dit babykaartje in opdracht gemaakt, met de "A little wild' clear mount set. Je kunt met deze leuke set labels maken, maar uiteraard ook kaarten.

 

Er zit bij deze set een bijbehorende set framelits bij.
©Stampin' Up!



Nu sta ik in november en december op twee lokale markten en daar moet ik nog wel het één en ander voor voorbereiden.

Ik maak een aantal kaarten, maar ook een aantal leuke kleinigheidjes voor in de schoen. Sinterklaas is immers al onderweg sinds juli (toen zag ik al pepernoten in de supermarkt liggen). Verder ben ik bezig met wat interessante aanbiedingen voor mijn workshops.
 Ik hoop je in ieder geval te mogen begroeten op één, of beide markten en/of op een workshop.


©Stampin' Up!





 AGENDA StampinCronelia
Bezoek StampinCronelia op deze twee markten:

zondagmiddag 25 november, 
van 12:00 tot 17:00 uur:
 Winterfair in het VTC te Wamel.

zaterdagavond 8 december, 
van 18:00 tot 20:30 uur: 

Kerstmarkt in de protestantse kerk, te Wamel. 





AGENDA WORKSHOPS & CREA-OCHTEND/AVOND

Locatie:
Kerkstraat 24, Wamel
Prijs: €12,50 incl. materialen, koffie/thee/koek


Data:
donderdagavond 15 november van 19:30 tot 21:30/22:00 uur

donderdagochtend 22 november van 10:00 tot 12:00/12:30 uur
vrijdagochtend 23 november van 10:00 tot 12:00/12:30 uur
dinsdagochtend 27 november van 10:00 tot 12:00/12:30 uur
donderdagochtend 29 november van 10:00 tot 12:00/12:30 uur
 
 Aanmelden kan via stampincronelia@cronelia.nl of 0487-503145.






Geen opmerkingen: