woensdag 14 november 2018

Durf te vragen ... helpt u mij?

Durf ik het? Ja, ik doe het gewoon. Net als de afgelopen zomer, toen ik van een berg afsprong. Heel erg spannend en toch gewoon doen. In dit geval is het geen eenmalige springactie maar een vraag, een vraag aan u.
Wat is namelijk het geval? Ik wil hogerop komen. 

Het zit zo: wanneer je instapt bij Stampin' Up!® krijg je de titel Bronze. Iedereen begint met Bronze. En dan kun je opklimmen als je wilt, maar dat hóeft niet. Dat is het mooie van Stampin' Up!, niks moet, heel veel mag. Wil je Stampin' Up!® demonstratrice zijn puur voor je eigen hobby, dan is dat prima. 
Image ©Stampin' Up!
Net als bij elk ander bedrijf willen mensen vaak hogerop komen. In dit geval ik dus ook. Ik wil aan het eind van mijn eerste jaar als Stampin' Up!-demo de titel Silver behalen, dat is mijn doel. Inmiddels ben ik Bronze Elite en de volgende stap is dus Silver

Dus wat is nu mijn vraag aan u, 't is heel brutaal: Wilt u mij helpen mijn doel te bereiken?
Hoe wil je dit dan gaan aanpakken, vraagt u zich af. Nou, u kunt bij mij, StampinCronelia, handgemaakte kerstkaarten bestellen. Tien stuks voor €12,50 en  .... u krijgt een elfde kaart gratis.  De kaarten worden uiterlijk 15 december naar u verzonden (verzendkosten €3,80 of gratis bij ophalen). Omdat elke kaart handgemaakt wordt, zal niet één kaart hetzelfde zijn. Tenzij u tien (elf)  dezelfde kaarten wilt. 😄

Image ©Stampin' Up!
De kaarten zijn verschillend in grootte en in kleuren. Ik maak uiteraard gebruik van de prachtige producten van Stampin' Up!, dus het mooie papier, de inkt en de stempels. 

Image ©Stampin' Up!
U kunt uw bestelling mailen naar dit e-mailadres: stampincronelia@cronelia.nl.
Wilt u uw kerstkaarten liever zelf maken, kom dan naar één van mijn workshops. Voor actuele data klik hier.

PS: En omdat het bijna kerst is gaat er van elk verkocht kaartenpakket 
een percentage naar een goed doel.

Tot stempels!

Corine


#echtepostiszoveelleuker







Geen opmerkingen: