donderdag 11 oktober 2018

Het sneeuwt ...

Het leuke van Stampin' Up!-demo zijn is dat je mag pre-orderen. Dat wil zeggen dat nieuwe items eerder beschikbaar zijn voor demo's. En dit keer keer heeft Stampin' Up! een prachtige nieuwe set, die niet in de catalogus staat, maar al wel te bestellen is voor demo's. En ik heb hem! 😃
Het gaat om de Snowflake Showcase®.
Image ©Stampin' Up!.
Het is echt een prachtige set, niet alleen geschikt voor kerstkaarten, maar ook voor mooie winterse verjaardagskaarten, om maar wat te noemen. Zelf ben ik al aan de slag gegaan met de set Happiness Surrounds Stamp Set® en de bijbehorende dies voor de Big Shot®.
Image ©Stampin' Up!
Ik heb een kaart gemaakt met een vintage-achtige stijl. De basis is Whisper White Thick cardstock en de mat is een vel Woods Texture. Verder heb ik Balmy Blue cardstock en inkt gebruikt.
Image ©Stampin' Up!
De kleine sneeuwvlokken hierboven heb ik binnenin de kaart geplakt.
Deze stempelsets zijn alleen verkrijgbaar voor klanten van 1 t/m 30 november 2018 en zolang de voorraad strekt, dus op = op.
Image ©Stampin' Up!.
   
Wil je bij me instappen als Stampin' Up!-demo, dan kan je deze mooie stempelsets en thinlits ook in je Starterskit stoppen. Zonder enige verplichtingen, je kunt je spullen gewoon gebruiken voor je eigen hobby. Alle info over instappen als demo vind je hier, of mail me voor informatie.
 
Image ©Stampin' Up!.

 DATA WORKSHOPS EN CREATIEVE KAART- EN KOFFIEAVONDEN/OCHTENDEN:
In oktober zijn al mijn workshops en creatieve avonden/ochtenden €9,50.

18 oktober, van 19:30 tot 21:30/22:00 uur - €9,50
25 oktober, van 10:00 tot 12:00/12:30 uur - €9,50

1 november, van 19:30 tot 21:30/22:00 uur - €12,50

Aanmelden kan via de mail: stampincronelia@cronelia.nl
Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel

Geen opmerkingen: