woensdag 24 oktober 2018

De Snowflake Showcase komt eraan ...


* * INFO OVER WORKSHOPS EN EEN VERZAMELBESTELLING * * 

Image ©Stampin' Up!
Over ruim een week, op 1 november, is de exclusieve Snowflake Showcase® set van Stampin' Up! ook voor klanten beschikbaar. En speciaal voor deze prachtige stempelset heb ik drie workshops gepland: 
* woensdagavond 7 november van 19:30 tot +/- 22:00 uur
* donderdagochtend 8 november van 10:00 tot +/- 12:00/12:30 uur
* vrijdagochtend 9 november van 10:00 tot +/- 12:00/12:30 uur.
Image ©Stampin' Up!
 Deze keer gebruiken we dus de veelzijdige Snowflake Showcase® die bestaat uit de stempelset Happiness Surrounds nr. 149744 (€21,-), stempelset Snow is Glistening nr. 149742 (€25,-) en de bijbehorende Snowfall Thinlits Dies, 149692 (€47,-).
Image ©Stampin' Up!

VERZAMELBESTELLING
Op 1 november 2018 plaats ik een verzamelbestelling. Dus laat mij a.u.b. tijdig weten welke Snowflake Showcase stempelsets en/of thinlits en/of ook andere producten je wilt aanschaffen. Uiteraard kun je ook eerder bij me bestellen, maar voor de Snowflake Showcase zul je echt moeten wachten tot 1 november.😊

De workshop kost €12,50 en is inclusief koffie/thee met wat lekkers en gebruik van materialen.
Image: StampinCronelia - ©Stampin' Up!
Wanneer je bij mij de twee stempelsets óf één stempelset met de thinlits koopt, is de workshop GRATIS!* Uiteraard kun je ook beide stempelsets en de bijbehorende thinlits aanschaffen.

Neem je een nieuwe introducé mee, dan is de workshop voor de introducé GRATIS! Laat wel van tevoren weten dat je iemand meeneemt! Er is plaats voor maximaal zeven personen.

Graag hoor ik van je of je komt en welke datum jou het beste uitkomt. Mocht voor jou de datum niet uitmaken, laat dat dan even weten, dan kan ik eventueel schuiven met plekken. Je krijgt een bevestiging per e-mail. Wanneer je onverhoeds moet afmelden voor de workshop kun je bij mij de bestelde producten afhalen (gratis, uiteraard) of laten bezorgen tegen verzendkosten.
Aanmelden kan via de mail, stampincronelia@cronelia.nl, of bel naar 06-11408869.

Ik hoop je (weer) te mogen ontmoeten op één van mijn workshops!

Locatie: Kerkstraat 24, Wamel.

*Aanbod alleen geldig bij StampinCronelia. Snowcase Snowflake® is beschikbaar zolang de voorraad strekt. 
  
StampinCronelia staat dit jaar op de Winterfair in Wamel.

Geen opmerkingen: