dinsdag 11 september 2018

Happy Mail Swap

Deze maand deed ik mee aan een kaartswap. Wat is een swap? Jij maakt een kaart voor iemand, en een ander maakt een kaart voor jou. Dit in het kader van 'echte post is zóveel leuker'. 😀
©Stampin' Up! - Falling for leaves
De kaartenswap waar ik nu aan meedeed moest voldoen aan bepaalde eisen. Nu is eisen een groot woord, maar wij swappers kregen een instructie hoe de kaart te maken, wat betreft de maten en de inklabare banner aan de binnenkant.
©Stampin' Up! - De voorkant van de kaart
Verder mocht je je eigen creativiteit gebruiken. Voor mij was dit een mooie gelegenheid om de stempelset "Falling for Leaves®" te gebruiken. Deze set komt uit de nieuwe herfst/wintercatalogus van Stampin' Up!. Wil je deze catalogus bekijken, klik dan hier, of mail me even: stampincronelia@cronelia.nl.

Image ©Stampin' Up! - 147680 -  €53,-
Ik vind deze set prachtig, ook omdat ik van de herfst houd. Uiteraard kun je deze bladeren ook in andere seizoenen gebruiken en met andere stempelsets. Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van Whisper White Thick Cardstock, een heel goede basis voor een kaart, omdat het stevig papier is. Daarnaast heb ik Crumb Cake, Early Espresso, Pear Pizzaz en Mint Macaron gebruikt. Sowieso hou ik erg van groentinten, zolang het geen knalgroen is. Het groen hieronder op de foto is van een Stampin' Up!-foto, overigens, en is meer aqua.

Image ©Stampin' Up! - 143708  -  €12,-
De strook Early Espresso is met de Big Shot® embossed met de Pinewood Planks Dynamic Textured Impressions Embossing Folder, een hele mond vol. Maar mooi resultaat dat hij geeft!
De inkt die ik heb gebruikt zijn dezelfde kleuren als het papier, plus nog de kleur Mossy Meadow.
©Stampin' Up!  -  De binnenkant van de kaart.
Al met al ben ik best tevreden over hoe de kaart is geworden. Eigenlijk heb ik wel zin om er nóg zo één te maken. Daarom ben ik ook doorgegaan met blaadjes te stansen. 😊

Nu is het nog best lastig een kaart te maken voor iemand die je niet kent, dus ik ben uitgegaan van mijn eigen voorkeuren en smaak. In ieder geval, ik hoop dat de ontvangster blij is met mijn kaart.
©Stampin' Up!  -  De achterkant.
Wil je deze mooie bundel ook bestellen dan kan dat bij mij, voor alle info ga je naar deze link. Ik verzorg graag je bestelling.
Heb je zin om eens een workshop bij me te volgen, klik dan hier voor meer informatie en voor de data.

Groet,

Corine 🌷
©Stampin' Up!  -  envelop







Geen opmerkingen: