dinsdag 18 september 2018

De Time for Tea workshop-kaart


Het was even nadenken en puzzelen: welke kaart gaan we maken tijdens de workshop? En welke set? Ik had verschillende opties en uiteindelijk is het een kaart geworden met de Time for Tea® bundel van Stampin' Up!.

©Stampin' Up! - 148410 - € 46,75

Echt een heel mooie set. Ik heb zowel de stempels als de Framelits dies voor de kaart gebruikt.


De afmetingen van de kaart:
De basis met Whisper White Cardstock: 21 cm x 14,5 cm, gerild op 10,5 cm.
De mat is 9,5 cm x 13,5 cm. Vóórdat ik deze mat door de Big Shot® haalde heb ik het papier eerst natgespoten, je krijgt dan een dieper effect.

Image: ©Stampin' Up!
 Verder heb ik gebruikt:
* Country Lane DSP - nr. 147804
* Een stukje Bakers Twine (uit eigen voorraad)
* Tin Tile Dynamic Textured Impressions Embossing Folder - nr. 147906, 
uit de nieuwe Stampin' Up! Autumn/Winter Catalogus
* Stampin' Trimmer, nr. 129722 (echt, je kunt niet zonder!)
* Big Shot - nr. 143263
* Multipurpose liquid glue - nr. 110755
* Mini Stampin' Dimensionals - nr. 144108
* Inkpad Rich Razzleberry, uit het Regals assortiment - nr. 147091
* Envelop Whisper White - nr. 106588
 Al deze producten zijn via mij te bestellen, klik voor alle informatie hier. Wil je Stampin' Up!-producten ook eens komen uitproberen? Boek dan een workshop bij me in Wamel, óf word zelf gastvrouw en ik geef de workshop bij je thuis (indien de reisafstand reëel is). Kijk voor alle info hier.

Dit zijn de komende data in Wamel (tegenover Tiel; gratis parkeren!):

25 september van 10 tot 12 uur.
4 oktober van 19:30 tot 20:00 uur.
9 oktober van 19:30 tot 21:30 uur
De workshops hebben een uitloop van een half uur.

Op verzoek kan een workshop ook in de avond worden gehouden. 

Geen opmerkingen: