zaterdag 2 november 2019

Just Add Ink challenge .... bloemen

 Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.



Deze week is de Just Add Ink #481 challenge gebaseerd op bloemen. Dus daarmee kun je heel veel kanten op. Voor mijn kaart heb ik een basis van Whisper White Thick gebruikt met daarop een mat van Whisper White A4 cardstock. Op de mat heb ik embossingpasta gebruikt. De stempelset en de bijbehorende stansen die ik voor deze kaart heb ik gebruikt is de To a Wild Rose. Een prachtige set te gebruiken voor heel veel soorten kaarten. De blaadjes zijn gestempeld met de kleur Pear Pizzaz.


Mijn kaart is niet zo uitbundig geworden als het bosje bloemen op de foto, maar ik vind hem prima zo. Hieronder vind je de complete lijst met producten die ik heb gebruikt. Heb je vragen dan kun je me mailen op info@cronelia.nl. 

Fijne dag,


Corine 🌺


2 opmerkingen:

Chantell Randall zei

Lovely bold flowers, a wonderful rustic and country style card. Great layers. Chantell Just Add Ink

Patrice zei

Your card is so striking, Corine. I love the subtle colours you've chosen with the added texture in the background - perfection. Thanks for joining the challenge fun at Just Add Ink this week. x