maandag 2 september 2019

Kylie Bertucci's International Blog Highlights - september 2019

Dear international readers, this blogpost is in Dutch, please use the translate button on the right.



Het is de weer tijd voor Kylie Bertucci's bloghop en net als de andere keren is het thema 'encouragement'  wat zoveel als aanmoediging betekent. Iedereen kan dat wel eens gebruiken, ook ik. Dit keer heb ik gekozen voor de nieuwe stempelset Harvest Hellos en bijpassende punch (pons). Ik ben dol op die stempelset. Eigenlijk wilde ik deze stempel combineren met de stempelset Gather Together, maar die heb ik nog niet in huis. Ook wilde ik graag aan de slag met embossingpasta, helaas, die staat nog op backorder. Nog even geduld dus. En ik ben heel slecht in geduld... 😏


Harvest Hellos past heel goed bij de fruitoogst van september en bij de herfst die onderweg is. Mijn pompoenen zijn ingekleurd met Light Seaside Spray, de blaadjes zijn gestempeld met Sahara Sand inkpad en de tekst met Soft Suede inkpad. De uitgestanste bladeren zijn gemaakt met de set Falling for Leaves, een prachtige set die veel Stampin' Uppers in huis hebben. Ik heb hiervoor restjes Crumb Cake en Soft Suede cardstock gebruikt.

Kaartdetails:
Basis: Soft Suède 15,5 x 21 cm, scoren op 10,5 cm.
Mat: Very Vanilla A4 cardstock 15 x 10 cm.
Mat: Vellum 12,5 x 8,5 cm.


Vind je mijn kaart leuk, klik dan a.u.b. op deze link en stem op mijn kaart door op het hartje te klikken. Mocht ik in de Top 10 komen, dan mag ik meedoen aan een ereronde. Alvast hartelijk dank voor je stem!


* * * CREATIEVE WORKSHOP * * *

Op vrijdag 13 september van 09:30 tot 12:00 uur is er weer een gezellige workshop bij StampinCronelia. Je kunt je nu aanmelden voor deze workshop.
Kosten €15,00 inclusief materialenpakket en uiteraard koffie/thee en wat lekkers.


Aanmelden en betaling a.u.b. vóór 11 september 16:00 uur. Na aanmelding krijg je van mij de betaalgegevens. Betalen kan via overmaking, Tikkie of (prepaid) credit card.

Locatie: Kerkstraat 24 te Wamel.
Leeftijd vanaf twaalf jaar.
Graag tot 13 september!

Voor meer data van workshops klik a.u.b. hier

* De nieuwste catalogus ontvangen? Stuur mij a.u.b. een mail: info@cronelia.nl. De verzendkosten bedragen €3,90. Bij een bestelling van minimaal €25,00 ontvang je deze weer terug.
Ik verzorg graag je bestelling en/of verwelkom je graag in mijn team! Nog vragen? Mail me a.u.b. op info@cronelia.nl.


Je kunt me ook volgen op:
Facebook
en 
Instagram


Fijne dag,

Corine 🍂
StampinCronelia


Wil je één of meerdere producten bij mij bestellen klik dan op een product hieronder.

Productlijst
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Big Shot
Big Shot
[113439]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

2 opmerkingen:

Kylie Bertucci zei

Love the layering of this card Corine. Thanks for being part of my International Highlights this month! All the best with the voting.

Kim zei

Lovely card! I love how you skewed the layers.