woensdag 4 september 2019

Global Design Project 205.

Het is weer tijd voor een nieuwe Global Design Project challenge. De te gebruiken kleuren zijn dit keer Mint Macaron, Rococo Rose en So Saffron. Met geel heb ik altijd wat moeite, 't is voor mij een wat lastige tint, al vind ik So Saffron wel een warme kleur. 

Dit keer heb ik een kaart gemaakt met als basis Mint Macaron. De mat is in Whisper White en deze is geëmbost met de Lace Dynamic embossingfolder. De twee labels zijn gemaakt met de nieuwe Ornate Frames Dies. Deze horen bij een leuke Halloweenset, de "Monsterbash Suite", maar zijn dus ook zeer goed te gebruiken voor andere gelegenheden dan Halloween.

De bloemen komen uit de Free as a Bird set en heb ik uitgeknipt. Alle stempels op deze kaart heb ik eerst gewoon gestempeld en daarna nog een keer gestempeld, zodat je een donkere en een lichtere afdruk krijgt. Als laatste heb ik nog wat Mint Macaron Basic Sequins opgeplakt.

Wil je meer weten over de nieuwe herfst/wintercatalogus die nu uit is, klik dan hier. Wil je wat bij mij bestellen, klik dan op een product 🠟 hieronder.
Heb je nog vragen over Stampin'Up! of wil je wat bestellen, mail me dan a.u.b. op info@cronelia.nl, ik help je graag.

Fijne dag,



Corine 🌻



Geen opmerkingen: